Hoe je naamsbekendheid vergroten?

Als sales of marketing manager moet je resultaten voorleggen aan je baas. En je baas, die kijkt naar de cijfers. Cijfers die bewijzen hoe goed je product of dienst verkoopt. Een essentiële verkoopvoorwaarde is naamsbekendheid: als niemand weet dat je iets verkoopt, ga je niet veel verkopen. En dus moet je merk meer visibiliteit krijgen. Of om het met een fancy woord te zeggen: meer brand awareness.

Leonidas, Twegos en Vitis Life Belgian Branch verhoogden hun naamsbekendheid dankzij Twoons.

Met één tennisbal

Samen met jou bepaalt Twoons de voordelen van je product of dienst. Welke problemen van je klanten los je precies op? Daarna filteren we er één duidelijke boodschap uit. Eén, ja. Want hoe graag je het ook zou willen: verscheidene dingen vertellen in eenzelfde campagne, is niet het beste idee.

Vergelijk het met tennisballen: als we één tennisbal naar jou gooien, is de kans groot dat je ‘m vangt. Gooien we er tien, vang je waarschijnlijk geen enkele. Beperk je communicatie tot één boodschap en je klanten zullen ze sneller onthouden.

Met één communicatieplan

Is je boodschap helder? Dan stellen we in functie van je budget een even helder actieplan op. Daarmee verhogen we de naamsbekendheid van je product of dienst bij de juiste mensen en bedrijven. Om te weten of we juist bezig zijn, meten we de impact. En sturen we bij waar nodig.