Meer dan 10 miljoen Belgen zitten online – yep, dat zijn ze bijna allemaal. 7,5 miljoen gebruikt sociale media. En 84% doet dat via de smartphone. Het zijn maar een paar cijfers, maar je snapt het plaatje: de Belg was nog nooit zo digitaal. En daarom moet je die evolutie met beide armen tegelijk omarmen.

Maar eerst een digitale strategie

Website, sociale media, nieuwsbrieven. Net zoals je offline een strategie hebt, heb je ook online een plan nodig. Eén ding is zeker: Twoons zorgt dat het opbrengt – is het geen geld, dan zijn het leads.

Online ben je kwetsbaarder. Dus heb je een sterke digitale strategie nodig.

Dichter bij je klant kom je niet

Mensen zeggen online sneller hun gedacht. Maar dat maakt je ook heel kwestbaar als bedrijf. Daarom wil Twoons je wapenen met concrete digitale oplossingen:

Met contentplannen die een duidelijk doel hebben

Met social media management dat de sympathie voor je merk verhoogt

Met websites en landing pages die je aanbod helder communiceren

Met e-mailings die mensen overtuigen om je product te kopen

Met Google Ads die meer bezoekers naar je website of landingspagina brengen