In de media komen. Het is de natte droom van menig miss – en je kan ze geen ongelijk geven. Want de aandacht die een krantenartikel of tv-reportage je oplevert, is vaak onbetaalbaar. Daarom stak Twoons de afgelopen jaren enorm veel energie in zijn persrelaties. En daar pluk jij nu de vruchten van.

Kom in het nieuws met… nieuws

Hoe zorg je dat een journalist jouw bericht eruit pikt en niet dat van je concurrent? Wel, dat is geen kwestie van geluk. Maar van nieuwe én gepersonaliseerde content. Want journalisten willen ook gewoon scoren met iets nieuws. Twoons verleidt ze daarom met nieuwe feiten, opvallende cijfers én goed geschreven persberichten.

Altijd prijs met je PR

Iedereen kan mediaruimte kopen. Maar nog beter is gratis mediaruimte. Met goeie PR kom je gratis in de krant. Goed voor je geloofwaardigheid én je communicatiebudget.

Zo starten we een succesvolle PR-marketing op:

  1. PR-strategie opstellen
  2. Perscontacten verzamelen
  3. Opmaken van gerichte content
  4. Persberichten uitsturen
  5. Interviews organiseren
  6. Inspelen op redactionele thema’s
  7. Afsluiten van mediadeals zoals wedstrijden, publireportages of ruilovereenkomsten
  8. Monitoren en screenen van behaalde PR-coverage
Crisiscommunicatie is zoals een verzekering: je hoopt dat je ze nooit nodig hebt, maar je hebt er beter wel een.

Ook in crisistijden is PR een meerwaarde

Voorkomen is beter dan genezen. Daarom is crisiscommunicatie een essentieel onderdeel van een goeie communicatiestrategie. Zodat je weet wat je moet doen als je met een minder prettig bericht in het nieuws komt.

Samen met je persverantwoordelijke stellen we een communicatieprocedure op. Je krijgt ook een set tools die je kan gebruiken als je in een crisissituatie zit.